ATARI 800xl

ing. Jan Galuszka konference na ei.cz
Čtvrtek Listopad 22 21:15:56 CET 2012

Zdravim,
dnes mi soused daroval ATARI 800XL s kazetakem, joysticky a nejakymi
programy.

Takze po dlouhe dobe jsem si pohral v basicu - smycka for next. Kazety jsou
ale ve spatnem stavu, kazetak asi prerusuje. Chybi i zavadec turbo.

Pokud nekomu lezi nejake kazety, cartridge, CD ROM a dalsi prislusenstvi k
ATARI, dejte znat, mel bych zajem .. koupim pripadne vymenime za neco
jineho.

Na chvili jsem se vratil do roku 1986 kdy jsem si ATARI 800 koupil v TUZEXu
za vydrene penize na sachte.

Uz dlouho uvazuji nad nejakym sberatelskym pocinem a asi se pokusim vratit
do dob mych zacatku  ... PMD, IQ151, ZX81, .... a sestavim si sbirku stroju,
ktere mi prosly rukama. Ale salovy ADT mi domu nevleze
A doplnim to Merkurem , nejakou jednojehlickovkou, ploterem, ...

Predem diky za kazdou nabidku

S pozdravem
               ing. Jan Galuszka (tel. 00420-603531605, mail:
jan na galuszka.cz )