jaký TA-BLET?-

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Čtvrtek Listopad 22 20:39:56 CET 2012

No asi funguje, mám samsunga galaxy 5500, ale je fakt, že "igelitový" pytlík
nebo nová igelitka mi rozdělat bez naslinění prstu vůbec nejde, ale vůbec.

----- Původní zpráva -----
Od: "Admin HWnews" <hwnews na cncnet.info>

No ale ten displej nefunguje prece na principu vodivosti prstu... Podle
me maji problem lidi, kteri maji silnejsi kuzi na spickach prstu a v
zime se to zhorsuje, ze se kuze zimou jeste vic stahne.

Na iphounu 2G a i ted na Galaxy S2 zadny problem.

Je fakt ze syn ma nejakej vodafonackej anrodroid (858?) a tam je
plexisklo misto skla a tam to chodi teda dost hnusne.