Systémy, uspořádání (bylo: Re: jaký TA-BLET?)

Petr Simek psimek na jcu.cz
Čtvrtek Listopad 22 20:39:52 CET 2012

On Thu, 22 Nov 2012, Kuba Jan wrote:

>  Co se týče nových, jiných  tlačítek, naprosto zofalé jsou nové Office 2010.
> Všechny obrázky v lištách jsou jiné, má to jiný vzhled, navíc je teď musím
> provozovat v angličtině.

:-)  Mne se nejvic libily W98 a pak WinXP . Takove to podivne pastelkove
schema v linuxu mne nikdy moc nenadchlo a ejhle - nove windows k nemu
ted nevratne smeruji. Vypada to barevne a kulate jak pro deti ve skolce
a zabira to jen misto..