Re: jaký TA-BLET?

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Čtvrtek Listopad 22 17:12:37 CET 2012

Původní zpráva ze dne 22.11.2012 od Kuba Jan:

> 11 let, 5 třída.

> Urcite ale bude pouzivat skype se spoluzakama , e-mail, web. Na sto
> procent hry, jednu s nazvem "angry bird" provozuje na mem telefonu
> :-( Neboli hry budou nejspis hlavni pouziti.

> Modrej zub jsem zapoměl! Ten tam samozřejmě musí být, stále si něco
> ve škole posílají - obrázky, hry, muziku. Kdyby tam nebyl BT, tak je
> to průser!

No tak to nebudeš mít jednoduché. Já jsem pro 9 let 3. třída koupil
levný neznačkový tablet a doma se tu o něj můžou porvat. BT nemá, ani
ho nenosí do školy.

To nevím, jestli do 4k seženeš něco rozumného, s čím si v té škole
nebude připadat méněcenná, a zároveň nebudeš plakat, až to někde
přelomí, nebo jí to někdo ukradne. Ufff.

Tablet bez internetu je jako chytrý mobil bez internetu, takže na doma
OK, jede se na WiFi, ale pokud ve škole WiFi nemají, jako že obvykle
nemají, tak bez připojení k internetu to je na dvě věci. Email nemáš,
web nemáš... opravdu jen na ty hry, to jo.

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem
telefony: 910 256 000, 910 80 60 40, 475 501 627, mobil: 602 409 601