Vykupy integracu na kila

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Čtvrtek Listopad 22 16:56:01 CET 2012

Doporučuji počkat na Holice 2013 koncem srpna. Jezdí tam jeden Litevec,
který vám dobře zaplatí. Call LY2MQ
http://images-6.moifoto.ru/big/1/718/2917625jgi.jpg?1353599383
Minimálně o třetinu lepší ceny než tady v ČR. Vykupuje osazené desky i z
PC, procesory, součástky, konektory.....
Je vidět na všech HAM burzách, specializuje se  na starou armádní
radiotechniku, TX elektronky pro QRO , součásti pro PA a pozlacené
konektory.
Mám s ním dobré zkušenosti, asi by bylo dobré se s ním předem domluvit,
případně poslat nabídku, pokud je toho víc, přijede osobně.
Kontakt:  sauliusly2mq na gmail.com

JaKub