jaký TA-BLET?-

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Čtvrtek Listopad 22 15:44:59 CET 2012

Dne 22.11.2012 11:15, Pavel KREJCI napsal(a):
> Tento tablet jsem zrovna vcera videl. Kolegove na nem pousteli
> nasledujici test
> http://www.ulozto.cz/live/x8goYro/samsung-demo-oceanic-life-x264-1080p-40mbps-testovaci-video-mkv
> Prehravali to pres WiFi primo z netu a tablet zvladal bez sebemensiho
> naznaku zaskubnuti.
> Nebylo pozorovatelne ani nejake vyrazne otepleni.
> Nevim k cemu ma ten tablet primarne tazatelove dceri slouzit,
To nevim ani ja, vse co by potencionalne potrebovala ma na stolnim PC.
Jak jsem psal, jde o "modni vlnu" .
Urcite ale bude pouzivat skype se spoluzakama , e-mail, web. Na sto
procent hry, jednu s nazvem "angry bird" provozuje na mem telefonu :-(
Neboli hry budou nejspis hlavni pouziti.
Ja ji chtel puvodne koupit nejakou lepsi meteostanici ( no abych si mel
s cim o Vanocich hrat) ale kdyz me vysvetlila, ze si veskere pocasi
najde na "netu"
a ze meteostanice je pro stariky, myslenku jsem opustil.