Zapojenie tienenia LAN

Jozef Racek jozef_racek na tempest.sk
Čtvrtek Listopad 22 10:34:34 CET 2012

"Alchymia" ;-)

Najlepsie sa nam osvedcilo vsetky tienenia v patchpaneli spojene a
_uzemnene_ Ak je patch panelov viacej, tak z patchpanelov zemniace kable
na jednu skrutku v racku a zaroven z tejto skrutky zemnenie vlastneho
racku a SAMOSTATNY vodic na HUP objektu. Na zasuvkach tienenie
pripojene, ale potom patch-kable medzi zariadenim a zasuvkou tienene, s
jednym koncom tienenia nepripojenym (aj take sa dali kupit). Medzi
patch-panelom a switchom kludne tienene. Vznikaju tam slucky, ale
obvykle s malou plochou, kedze kable medzi patch-panelom a switchom su
vedene v kablovych organizeroch tesne vedla seba.

Prerusenie slucky teda byvalo na patchcorde k zariadeniu. Zariadenia
byvaju pripojene cez ochranny vodic zasuvky napajania a ten by mal
skocit tiez cez rozvadzac na HUP-ke.

HUP=Hlavna Uzemnovacia Pripojnica

Dodo