Zapojenie tienenia LAN

Ivan Kiss Ivan.Kiss na novohrad.sk
Čtvrtek Listopad 22 10:13:43 CET 2012

Zdravim pani.

Davam si do poriadku ethernet rozvody v rodinnom dome a nie je mi jasne
spravne zapojenie. Neviem ako zapojit tienenie kruteneho kabla.
Pouzivam foliou tieneny  FTP kabel.Topologia je taka, ze na povale nad
podkrovim je switch z ktoreho su husimi krkmi rozvedene FTP kable do
Cat5e zasuviek dolu do jednotlivych miestnosti (celkovo 8ks).
Pokial pouzijem do svitchu tienene konektory RJ45, zapojim zem v
zasuvkach a zapojim aj tienene patch kable, tak budem mat cez zariadenia
sluciek neurekom...

Ako to teda spravne riesit? Alebo to riesia samotne pripojene
zariadenia? Alebo tomu zle rozumiem?
Pri gugleni som narazal len na farbicky vodicov. Tienenie akoby nikoho
netrapilo. Aj ja som to mal doteraz vseliako chaoticky, provizorne.....
a chodilo to  :-)