jaký TA-BLET?

Martin Hanek martin.hanek na centrum.cz
Čtvrtek Listopad 22 08:57:29 CET 2012

Sice zadny nemam, ale ty Ainoly vychazi v pomeru vykon/cena/kvalita
dobre. I kdyz chcete 10", neodsuzoval bych ani 7". Ony ty 10" maji dost
casto stejne rozliseni, jen je to vetsi a tim padem hrubsi. Za 4000
koupite v 10" zarizeni s velkymi kompromisy.
http://pctuning.tyden.cz/hardware/notebooky-pda/25655-test-tabletu-ainol-do-4500-kc-prekvapil-vykon-zklamala-wifi
Podivejte se i na Google Nexus 7 a Amazaon Kindle Fire.

Martin Hanek