RE: jaký TA-BLET?

Havran Jiří jiri.havran na cez.cz
Čtvrtek Listopad 22 06:20:08 CET 2012

Třeba pomuze.
http://www.mobilmania.cz/clanky/10-tipu-na-tablety-a-ctecky-vanoce-2012/sc-3-a-1322190/default.aspx

S pozdravem Raven

________________________________
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Kuba Jan
Sent: Wednesday, November 21, 2012 10:59 PM
To: HW-news
Subject: jaký TA-BLET?

Dcera stále škemrá, že by chtěla.... a že se blíží Vánoce .....
Sice mám k těmhle zařízením odpor, ale bohužel je to teď nějaká debilní móda a co bych neudělal pro dcerku.
I pod tlakem "okolí" musím něco u Ježíška objednat.
Požadavek je na nějaký 10 palců display , měl by na tom být nejspíš Android 4 ICE, ( když je to v mobilu použitelné , proč ne v TA-BLE-TU ? )
Wifi a minimálně nějaké 800x 600 rozlišení. Určitě by tam měly fungovat nějaké hry, Android market a mělo by to umět přehrávat filmy z SD ( micro ) karty.

Poradíte někdo?  Zběžně jsem koukal třeba na ANIOL ( NOVO FLAME )
 ale vůbec se v tom nevyznám. Cena do 4000 kč, což vylučuje jasně cokoliv s náznakem jablka.
JaKub