co s myslite o area 51 Re: Reklamni letak od czc:):):)

gatilo gatilo na centrum.cz
Středa Listopad 21 23:43:37 CET 2012

 21.11.2012, 23:32:51

Pozemska obloha je modra, coz je zpusobeno pozemskou atmosferou.
Ale pri vychodu nebo zapadu slunce, kdy jeho paprsky ve vetsi mire prochazeji
prizemnimi vrstvami atmosfery, ktere obsahuji prachove castice, byva
slunce oranzove az cervene.
Mars ma jinou atmosferu nez zeme, v porovnani s pozemskou spise skoro
zadnou. Takze neni duvod, aby tamni obloha byla modra, podobne jako
neni modra obloha na snimcich z povrchu mesice.
Ale na marsu jsou caste velke prachove boure, a jeste k tomu, martanska puda
je docela dost do cervena.
Podobnost s pozemskym zapadem slunce, je jiste jen vymysl ropne lobby,
ktera se takto snazi pred technoidnimi hlupaky, jako jsem treba ja,
zamaskovat generatory volne energie.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz