jaký TA-BLET?

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Středa Listopad 21 22:58:54 CET 2012

Dcera stále škemrá, že by chtěla.... a že se blíží Vánoce .....
Sice mám k těmhle zařízením odpor, ale bohužel je to teď nějaká debilní
móda a co bych neudělal pro dcerku.
I pod tlakem "okolí" musím něco u Ježíška objednat.
Požadavek je na nějaký 10 palců display , měl by na tom být nejspíš
Android 4 ICE, ( když je to v mobilu použitelné , proč ne v TA-BLE-TU ? )
Wifi a minimálně nějaké 800x 600 rozlišení. Určitě by tam měly fungovat
nějaké hry, Android market a mělo by to umět přehrávat filmy z SD (
micro ) karty.

Poradíte někdo?  Zběžně jsem koukal třeba na ANIOL ( NOVO FLAME )
  ale vůbec se v tom nevyznám. Cena do 4000 kč, což vylučuje jasně
cokoliv s náznakem jablka.
JaKub