AtmelStudio 6 - problem s debug

Středa Listopad 21 07:18:49 CET 2012

Super, dik za radu, vypnuti obou relaxaci (sice zatim nevim, na co to
je, ale urcite nemuzu vedet vsechno ;-) ) problem resi.
Jak jsem tak porovnaval, tak na ATXMEGA A1 je celkem vzacne, ze ma radic
SDRAM, bohuzel by se hodil jeste jeden adresni vodic - je neco
srovnatelneho co ma tuto schopnost mezi MCU? Mezi PIC jsem nic nenasel a
nejaky maly arm taky ne. A je zajimave, ze neni verze A1 s 256kB Flash.