OT ako zistit IP adresu zariadenia na sieti

Na navrhpcb na gmail.com
Úterý Listopad 20 21:42:54 CET 2012

Kazde zarizeni ma (mit) moznost resetovat do defaultu kde ip je znama, vetsinou na stitku nebo v manualu...

Mozna mate patogenni zonu, ja mam jeste pocitace co behaji od 1998 a drive behali 24x7x365 a dnes uz sporadicky a cekam kdy nenabehnou... Jsou to dual cpu abit celeron :)

Odesláno z iPadu