MplabX sledovani promenne

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Úterý Listopad 20 15:34:46 CET 2012

Tak to Vam moc nepomozem. Mne to chodilo len v simulatore, lebo ziadny
hw debug, alias PicKit, nemam k tomu pripojeny. Pouzivam Presto a
kompilaciu cez command line. Ale aj tak moja verzia HiTechu ma bug,
nedaju sa pouzivat __powerdown a __timeout bity priamo v zdrojaku v C.
Ked som pisal na support odporucili mi stiahnut si kompilator z ich
ftp. Zial vyssiu verziu kompilatora som si nestiahol a ziadne patche,
ako bolo kedysi zvykom, sa tam nekonali. No a support to kompiloval
PL1, takze no errors...  Mam taky pocit, ze tymto starsim verziam sa
uz nevenuju a treba prejst na novy xc8.

A.