USB identifikace

Tomáš Hamouz hamouz na alsoft.cz
Úterý Listopad 20 08:59:51 CET 2012

MM> Neporadí protože moc nerozumí zadání. To jako že po připojení proběhne
MM> enumerace jako CDC a po nějakém timeoutu se odpojí a proběhne nová
MM> enumerace jako MSC ? To zní dost divoce, i když i to je možné.

Tak jsem to myslel.
Není na tom snad nic divokého, pokud se použije pokaždé jiné PID.

MM> Asi by bylo lepší použít composite device, které má implementovány obě
MM> třídy. K tomu máme ale málo informací - musíte mít v procesoru dostatek
MM> endpointů nehledě na tom že nevíme, zda vám takové řešení vyhovuje.

Já ten problém potřebuju vyřešit dokonce dvakrát.
U jednoho MCU je endpointů dost (STR91, 8 EP), u druhého málo
(AT91SAM7, 4 EP), čímž se to komplikuje.

Pokud bych použil composite device, dají se jednotlivá zařízení
logicky vypnout? Tzn. přihlásí se composite device se dvěma
zařízeníma, ale jedno z nich je vypnuté a pak dojde k nové enumeraci,
ale aktivní bude to druhé?

Vůbec netvrdím že chci něco složitého, v podstatě mi stačí i odpověď
"je to zbytečná komplikace, lepší je použít separátní PID".

Tomáš