Dispenser pro davkovani pajeci pasty

Petr Labaj labaj na volny.cz
Úterý Listopad 20 04:42:54 CET 2012

A byl byste prosim tak hodny a zmeril proud, ktery tim Vasim ventilem
prochazi? Je na nem napsano 12V 2.5W, tak bych cekal proud kolem
0.2A. Kdyz nastavim omezeni na zdroji na 0.3A, tak stejne zdroj pretizim,
a navic ten ventil asi ani nesepne. Ozve se jenom velmi slaby "click",
podle me by to mela byt mnohem vetsi rana.

DC odpor vedeni ma ten muj ventil cca 27R. Myslim, ze krome toho
DC odporu snad nic jineho limitovat proud pri DC provozu nebude,
takze nechapu, kde vzali ty 2.5W, vypoctem by to vychazelo na 5.3W.

Diky za pripadne zmereni.
PL

**********************************

From: "Petr Labaj" <labaj na volny.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Tuesday, November 20, 2012 3:38 AM
Subject: Re: Dispenser pro davkovani pajeci pasty

Tak mi konecne dorazily pneumaticke komponenty.
Jsem trochu rozpacity z toho ventilu. Jednak je to mechanicke usporadani trochu
nestastne, protoze v defaultni konfiguraci si zavazeji draty 12V a privodni trubka
tlakoveho vzduchu. Jasne, je mozne tu kostku otocit, ale pak to vypada divne.

Hlavne tam ale podle me nekde schazi nejake tesneni, protoze dokonce i kdyz
do toho zavreneho vstupu fouknu pusou, tak z toho lehce fuci vzduch tou hrideli,
ktera prochazi civkou, a profukuje i pres zasroubovanou horni plastovou matku.
Funguje to u Vas stejne blbe prosim ?

Diky.
PL