ako vycistit zaoxidovany PCB

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Úterý Listopad 20 01:15:24 CET 2012

Původní zpráva ze dne 20.11.2012 od Milan B.:

> Ja osobne som sa vzdal tepelnej fixacie a prazim to strasne dlho pod
> UV. Okrem oxidacie mi vadilo, ze sa obcas robili bublinky na
> miestach, kde bolo chyteneho trochu viac vzduchu.

Jak jsem psal, oxidace začne působit už při vyvolávání masky. Jasně,
že v té troubě se to ještě šíleně zhorší a hlavně zviditelní. Postupy
v domácích podmínkách jsou možné dva. Buď po vytvrzení deox a pak hned
do chemického cínu. A nebo masku nanášet až na chemicky pocínovaný
nebo postříbřený povrch, to se mi také osvědčilo.

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem
telefony: 910 256 000, 910 80 60 40, 475 501 627, mobil: 602 409 601