ako vycistit zaoxidovany PCB

hw na itherm.cz hw na itherm.cz
Pondělí Listopad 19 16:39:53 CET 2012

Dusikova atmosfera urcite pomuze

Pavel

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On
Behalf Of Michal Lukac
Sent: 19. listopadu 2012 16:07
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: ako vycistit zaoxidovany PCB

Zdravim.
Ked si robim masku na plosak (zelenu foliu) potom na zaver to dam do pece
vytvrdnut. Lenze odkryta med tak zoxiduje ze sa da velmi tazko na nu potom
letovat (celkom stmavne).
Neviete  poradit ako by som ten oxid odstranil?
neviem ci by bolo vhodne to nejakou kyselinou obavam saze to potom moze
navzlinat pod tu masku a casom tu med rozpustat.
Alebo cim to natriet pred tim nez to dam do pece, ked to vytvrdzujem len
cisto UV sa mi zda ze ta maska je potom moc krehka.
Este by som vyskusal jednu moznost, ze by som to dal do krabicky naplnil CO2
alebo argonom a tak dal vytvrdnut.
ale to az ak nic jednoduchsie sa nebude dat....

dik.
michal