OT ako zistit IP adresu zariadenia na sieti

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pondělí Listopad 19 15:59:49 CET 2012

Dakujem vsetkym za info a namety.

Ono to zariadenie je pravdepodobne nejako odpalene. Mal odideny zdroj,
vyfucany elyt, dali sme novy zdroj. Navonok vyzera, ze funguje, rozsvieti
LED LINK, blika LED ACT tak ako ma; aj funkcie co ma mat procesor sa zda
ze idu (pipne, zablika ledkami apod.). Neverim, ze by to niekto nastavoval
na inu nez defaultnu IP adresu, ale pre istotu som skusil to, co ste mi
doporucili.

Uz je objednana nahrada, takze dalsi kusok nekvalitnej elektroniky, co ide
do kosa... :-)

wek

PS. Ten DVBT prijimac, co som pred nejakym casom rozoberal kvoli
prehadzovaniu programov, tiez medzicasom zdochol... Este mu pozriem na
creva, ale obavam sa, ze je to tiez len do kosa.