Indukčný magnet na 3m

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Pondělí Listopad 19 00:01:48 CET 2012

Vase, nase :-) Nemyslim, ze tam mate system nasej firmy, tych je na
Slovensku predanych len par a neviem o ziadnom, ktory by bol na sidlisku
(mame instalacie vo firmach, parkovacom dome a univerzite). Svoj
prispevok som myslel tak, ze technicke riesenie je vyvijane aj s ohladom
na mozne snahy oklamat system. Predpokladam, ze ini vyrobcovia uvazuju
podobne.
Inac, system nema nic spolocne s tym, kto si ho objedna a zaplati. Svoj
hnev by ste mali adresovat tomu, kto dal parkovisko prehradit. Dalsia
otazka by mohla byt, preco tak urobil a este dalsia, co urobi s Vasim
autom, ked zisti, ze ste za rampou bez opravnenia.

Kazdopadne som zvedavy, ci sa Vam podari rampu otvorit.

miro