[MECH] Povrch ocelových profilů

Aleš Filip nostromo na khnet.info
Neděle Listopad 18 22:59:48 CET 2012

Dobrý den,

Jsou to okuje - zoxidované vrstva železa vzniklá při tepelném tváření.
Je to to samé jako rez, nebo struska při sváření. Barva na tom držet
bude, ale pokud to děláte pro sebe, tak bych to asi sundal. Dá se to
drátěným kartáčem ve vrtačce, případně smirkovým plátnem ve
vrtačce/karboflexu. Když to sundáte dolů, tak tam ta barva vydrží určitě
déle, než tchýně v baráku :-)

S pozdravem,

--
  Aleš Filip