Re: Konec ostrovních solárních eletráren ?

gatilo gatilo na centrum.cz
Neděle Listopad 18 13:33:46 CET 2012

 18.11.2012, 13:26:13

Ona "klicova" veta je v podstate stejna uredni buzerace, jako ceska implementace v
zakone 318. Pouze prakticky dopad je ponekud mirnejsi.
Proc bych mel, kamkoliv hlasit, ze jsem si na chalupu poridil kamna na
drevo ? Proc by takovou vec, mel stat nejak evidovat a platit prislusne
uredniky a jejich vybaveni ?

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz