Pole retezcu v PROGMEM FAR u XMega192; WinAVR2010

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Neděle Listopad 18 08:02:00 CET 2012

Priznam sa, ze to bola trochu neseriozna poznamka, lebo ja sam som to este ani neskusal... :-)

(Far data na druhej strane pouzivam pomerne vela "starym sposobom" a nevidim v tom ziadny zasadnejsi problem. Je jasne, ze je lepsie zostat pod 64k, ale niekedy to z roznych dovodov jednoducho nejde.)

Mozete prosim byt trocha konkretnejsi v tom, co ste skusili a co nefungovalo?

Dakujem,

wek

-----Original Message-----

From:  Miroslav Mraz

Tak mì to pøinutilo udìlat upgrade toolchainu, nainstaloval jsem
gcc-4.7.2 spolu s binutils-2.23.1 leè zdá se, ¾e nativní podpora far
pointerù zatím není úplnì funkèní. Je tam sice nìjaký pokrok, ale zùstal
bych u konstatování, ¾e bude lépe, kdy¾ se progmem data vejdou do
spodních 64kB.

Mrazík

Jan Waclawek pí¹e v So 17. 11. 2012 v 14:50 +0100: