Re: Konec ostrovních solárních eletráren ?

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Neděle Listopad 18 01:51:19 CET 2012

No tak ono to ma jakousi urednicky zvracenou logiku - prece kdyz
spotrebovavas energii, musis zaplatit poplatek za OZE, na to je tenhlecten
zakon. No a v ocich urednika je vcelku vedlejsi, ze sis tu energii vyrobil
sam, proste neplatis, tak jsi zlodej, protoze stat kratis o poplatky za
energii, kterou bys byval urcite stejne odebral... A vlastnictvi cehokoli (v
tomto pripade elektrarny) te samozrejme nemuze povinnosti zaplatit jakykoli
poplatek zbavit, to da preci rozum do hrsti, zejo, to by pak mohl chtit
odpustit poplatek kde kdo.

Ze jsi v tomto pripade pravdepodobne tak prijemcem onoho poplatku, to uz je
evidentne veci jineho odboru - rozumej "urednika sediciho u stolu naproti".

Cele je to velmi vesele cteni. Neznal jsem, diky za link, pobavil. Horsi to
bude, az vystrizlivim - to pujdu spocitat, kolik zaplatim za dynamo na kole
:)

Pavel Kutina