RE: Konec ostrovních solárních eletráren ?

Michal Grunt michal.grunt na vynet.cz
Neděle Listopad 18 01:30:30 CET 2012

Jeste k tomuto tematu. Dnes jsem v jedne diskuzi narazil na zajimavy odkaz. Co rikate na bod 21?
http://www.eru.cz/dias-read_article.php?articleId=683&;highlight=poplatky

Vypada to, ze pokud si poridite FVE panel a nebudete pripojen do site, tak za vyrobenou elektrinu budete muset platit (i kdyz se to nyni v praxi neprovadi tak zakon je na to pripraven).

Pokud to tady uz probehlo tak se omlouvam.

MG