RE: RE: eagle rozlévání mědi

Miroslav Draxal evik na volny.cz
Sobota Listopad 17 19:54:13 CET 2012

Chyba mezi klávesnicí a židlí!!! Pokud používám VSS, nemůžu přeci polygon nazvat GND.

Pokud polygon nazvu VSS, tak je to OK.

Ale vyvstává otázka, jak to udělat, pokud bych nechtěl mít polygon svázaný s žádným „signalem“?

Míra

From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Miroslav Draxal
Sent: Saturday, November 17, 2012 7:43 PM
To: 'HW-news'
Subject: RE: RE: eagle rozlévání mědi

Já nevím, v eagle zas nejsem až taková lama. Používám ho přes 10let. To co mi píšete, skutečně u Vás funguje? Je to přesně tak jak to popisujete. Podle mě musím nakreslit obrys polygonu kruhový. Jakmile to bude jiný tvar, tak to vždy bude vylévat měď až k obrysu polygonu. Pouze to vynechá mezeru kolem vrstvy dimension.

Jedná se mi o to, jestli není nějaká finta, jak vykreslit kruhový polygon. Míra