Signalni hodiny SH1

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Sobota Listopad 17 16:04:22 CET 2012

Natahovani moc hlucne neni - kdyz je to spravne namazane tak jen slabe
zabzuci zapadka (je to jemne ozubeni a jede po tom kaleny zobacek) - mam
je tady vedle sebe a vubec to nevnimam - je holt to natahuje cca kazdych
6 minut.

Jestli mas k dispozici UZ pracku tak strojek rozeber - je tam par
kolecek - mustek co drzi kotvu je kolikovanej do plotny takze nemusis
resit serizeni kotvy pri skladani (ta se serizuje ekcentrem na druhe
plotne - pokud mozno na to nesahat). Taktez nerozebirej kotvu - jsou tam
vsazene ocelove palety - pokud nejsou vybehane (mosazne krokove kolo do
nich je schopne vydlabat drazky) tak neni treba nic resit.

Lazen na myti hodin do UZ pracky si micham sam - je to smes cpavku,
jadroveho mydla, lihu, vody a kyseliny salycilove (presne pomery mohu
poslat). V te lazni se to nesmi nechat dlouho - ocelove veci v ni
rezati. Prinejhorsim to umej v benzinu.
Pak je nutne rucne vsechny pastorky, zuby a otvory v plotnach vycistit.
Pouzivaji se na to tzv. brsleny - spejle z tvrdeho dreva (seriznute do
spicky - prnejhorsim vezmi obycejne spejle). Pak to na sucho seskladas -
posledni se montuje kotva (jako prvni jde dolu). Pokud budou pastorky
rezave tak je po umyti nech nalozene ve WD40 (to je jedina vec na kterou
se da WD40 pouzivat) a pak je finalne vycisti brslenem.

Mazani je problem - jsou specialni hodinarske oleje (vetsinou ruzne
variace na puvodni paznehtovy olej) - ustalily se 4 druhy - ty
pravdepodobne asi nesezenes a kupovat se ti je nevyplati - stacil by ti
olej c.3 nebo c.4.
Holt cepy tedy namaz nejakym syntetickym olejem do auta - maze se do
konickeho rozsireni na vnejsi strane plotny a jen tak aby to neteklo ven
(hodinarske oleje maji velke povrchove napeti a neroztakaji se) - ten
motorovej se asi bude mit snahu roztekat.
Na kotvu a krokove kolo se mi osvedcil olej ve spreji s PTFE:
http://www.zeleneudoli.cz/ShowImage.asp?IMG=/fotocache/bigorig/md000564.jpg&type=undefined

nastriknout si bokem a spickou sroubovacku nabrat par kapek a umistit na
palety

ad kontakty - zalezi co tam mas vsechno osazene - delaly se ruzne
varianty - nektere byly jen jako spinacky SH nektere jako HH (hlavni
hodiny), ktere znacky generovaly.

RV