Re: Indukčný magnet na 3m

Juro mail na onicom.sk
Sobota Listopad 17 00:00:54 CET 2012

Pekný deň prajem

Trochu som zatiaľ pátral -  závory na karty a:
Všetky systémy sú realizované na detekcii auta, ktoré ide opačným smerom – vichádza z parkoviska.
http://www.triton.eu/baz/NAVODY/FEDET.pdf
http://www.enika.cz/download/Automatizac/Senzory/LDP_navod_cz.pdf
http://www.triton.eu/baz/NAVODY/Magnetic_loop.pdf

Napadnúť samotný systém vstupu – overovania kariet, je dosť náročné.

Slučkový detektor vozidiel pracuje na princípe umiestenia indukčnej slučky pripojenej k detektoru do trasy vozidla.
Prítomnosť vozidla nad slučkou spôsobí zmenu indukčnosti slučky, ktorá sa prejaví ako zmena frekvencie oscilátora. Na základe týchto zmien je vyhodnotený stav a vykonávané spínanie výstupných relé.

Preto či je možné a či sa to cenovo oplatí spraviť elektronický vysielač na zariadenia MAGNETIC LOOP - magnetická slučka.
Predpokladám že je nutné buď frekvenčne v kmitočtovom rozsahu 13 - 120 kHz vysielať impulzy, ktoré narušia predmetné slučky.
V tom kmitočtovom pásme 13 - 120 kHz pracujú predmetné detektory. A tým pádom MAGNETIC LOOP si bude myslieť, že auto sa práve nachádza nad magnetickou slučkou a rampu otvorí.
Prototyp ? Je to pre Vás reálne ?
Juro PO