Re: Časosběrné focení s pomocí webkamery

Na navrhpcb na gmail.com
Pátek Listopad 16 20:37:10 CET 2012

Bezna ip kamera jpegy umi posilat v intervalech (od-do, interval ve vterinach) na ftp ci mail budto sekvencne nebo na konfigurovatelny detektor pohybu (tj kdyz se ve vyznacene oblasti neco sustne). Je to nezavisle na pc jen to vyzaduje nejakou konektivitu. Jednu takovou tu mam 6 let stary a ma i pan/tilt a mam ji volne venku takze mraz i vlhko na ni primo celou dobu pusobi, divim se ze jeste po takove dobe nataci objektivem i za mrazu... Ale ma jen 640x480/30fps

Akorat bych rad implementoval nejake nocni prisviceni na 12V nejakym malym infra (neviditelnym) reflektorem - nemate nekdo tipa?

tuhle funkci time lapse zvlada dobre a v hq treba iphone, existuji na to desitky aplikaci a staci vam k tomu stativ a drzak na telefon, pripadne nejaky obal proti vode.

Zalezi v jakem to chce rozliseni.

Odesláno z iPadu