Satelit - zpoplatneni

Na navrhpcb na gmail.com
Pátek Listopad 16 20:12:05 CET 2012

> Jenze jak to bude ted, kdyz CW v podstate ukonci nevim, myslim, ze ty prijimace nepujdou.

Nevypnou cryptoworks caid pro ice karty 0xd96, ale vypnou cryptoworks stare hackle karty 0xd02 apod... To uz se prece oznamilo v roce 2010 ze v 2013 skonci podpora cryptoworks karet. Tehdy jeste skyl. tvrdil ze stary crw necha bezet jenze kdyz si ted kdekdo dopisuje opravneni na kartu tak ho vypnout coby dup.

Tip: Kdo kartu nema, tak si muze pod rukou sehnat fungl novou ICE za cca 1300,- (na tu vymenu za 600 musi vlastnit nejakou cryptoworks starou a vymenit ji) a ta ICE musi chodit na vsech prijimacich.

Ono to je asi tak, co jsem slysel: kdyz ma prijimac 6mhz, tak mu ICE karta najede v irdeto rezimu a pri 3,6mhz ICE karta bootuje jako cryptoworks

Odesláno z iPadu