[OT] Nakup na eBay a Tracking Number

Na navrhpcb na gmail.com
Pátek Listopad 16 19:53:37 CET 2012

V takovem pripade nejpozdeji do 2-4 hodin pozdeji o ni bude vedet i sledovaci stranka Ceske posty, nesmysl o tom ze se nesleduje, neni pravdivy - ta nepravdiva informace :

 je tam myslim historicky zadratovana z doby, kdy CP elektronicky nesledovala rekomanda (ceska i cizi).

Pak je asi rok sledovala jen pres zminenou infolinku a tusim od letoska uz je to propojene i do verejneho trackingu, ale kdyz si CP neimportuje ty ele.data, co ji zahranicni postovni sprava ne/posila, neuvidi nikdo informaci driv, nez se to nasnima na vstupu do CR. Pak se tam mnohdy objevi i info o opusteni zeme puvodu, zajimave...

Odesláno z iPadu