Energetika - regulacni trafo

d.petr d.petr na post.cz
Pátek Listopad 16 19:24:48 CET 2012

Ales Prochaska wrote:
> Podle toho článku je reálně ohroženo 44,000 pracovních míst. Jestli to
> potká taky někoho z nás, tak aspoň víme, komu konkrétně nadávat:
> http://www.psp.cz/sqw/hlasy.sqw?g=38530&o=4

MWh nás doma stojí asi 4000 Kč, jestli se nepletu. Je-li příspěvek asi
400 Kč a bude 600 Kč, jedná se o zdražení zhruba o 5 %. Aniž bych se
chtěl zastávat těch nesmyslných dotací, nějak jsem nepochopil výkřiky
typu "Celkové platby za proud pro průmyslové odběratele se tak meziročně
zvedly zhruba o jedenatřicet procent" v tom článku. A jestli 5 % za
elektřinu nějaký podnik položí, tak je v podstatě v krachu už teď.
PM