Tonery pro predlohy DPS (bylo: Re: Folie na celni panely nejen od Conrada)

Petr Simek psimek na jcu.cz
Čtvrtek Listopad 15 20:39:44 CET 2012

On Wed, 14 Nov 2012, Jirka wrote:

> [...]
> (běžný vzduchotěsný box na potraviny), na dno dejte hadřík, polejte trochou
> toluenu tak, aby byl hadřík mokrý, nad hadřík dejte vhodnou zcela
> paropropustnou distanční konstrukci (třeba zmuchlané klubko tenkého drátu bez
> izolace splácnuté do destičky) a na to položte vytištěnou předlohu motivem
> nahoru.
>
> Krabici volte co možná nejmenší.
>
> Dokonale zaklapněte víko.
>
> Nechte v pokojové teplotě alespoň půl hodiny. Po otevření musí být hadřík
> stále vlhký, jinak tam toluenu nebylo dost a páry nebyly nasycené.

Vytiskl jsem dva cerne motivy na papir. Sytost nastavit nejde ale nebylo
zaskrtnute "eko" takze bezna sytost - na prvni pohled syte cerna.

Papir jsem rozstrihl. Do krabice s vikem jsem dal prkynko, podlil
toluenem, na prkynko polozil jeden motiv a zaklapl viko. Okolni teplota
cca 20stC.

Po dvou hodinach jsem odklopil viko, cast toluenu byla porad na dne - vse
se neodparilo. Vzal jsem naparovany motiv a porovnal jej s kontrolnim
vzorkem proti zarovce.

A nic - zadna zmena v prusvitnosti - ten toner se nijak neslil..

> Doporučuji test na fólii i na papíru (ten včetně kvalitního pauzáku), chová
> se to pokaždé jinak.
>
> Máte nastaveno max. množství toneru při tisku? Pokud to neumí ovladač

Myslim ze muzu opravnene predpokladat ze pokud by na to ten toluen
fungoval mel bych videt rozdil i kdyz to bylo natistene na normalnim
papiru a pravdepodobne normalni sytosti tiskarny. Pak by snad melo
smysl experimentovat dal, ale kde nic neni ani smrt nebere..