Dalsi pojednani o kurvitkach...

Petr Tomasek tomasek na etf.cuni.cz
Čtvrtek Listopad 15 10:05:36 CET 2012

On Fri, Nov 09, 2012 at 12:35:25PM +0100, Jirka wrote:

> Ne, nevybodnou. Většina lidí nic neumí a ráda spotřebovává. Včera
> jsem četl vyjádření (od renomovaného psychologa), že cca 70% lidí se
> "veze". Nemusím zde snad opakovat fakta o stádu apod....

Tady je prave ten rozdil mezi nama a nemeckem. Nemci (alespon ti zapadni)
jsou zvykli neco proti tomu delat, aby nebyli stadem. Je to dano lepsim
vzdelanim, tim, ze jsou zvykli misto hospodskejch reci pomerne
precizne o vecech premyslet a asi taky tim, ze nabozenstvi (se svyma
neprijemnyma otazkama) hraje v nemecke spolecnosti porad jeste roli.

Sice to vede k takovym legracnim vecem, jako se stalo po Fukusime,
ale porad lepsi, nez cesi, kteri v hospode nadavaji a delaji
jak jsou vtipni, ale jsou totalne stadoviti...

p.t.