[OT:] Re: Dalsi pojednani o kurvitkach...

Ales Prochaska prochaska na alsoft.cz
Čtvrtek Listopad 15 08:52:07 CET 2012

Od doby, co jsem mel moznost videt televizi z te druhe strany vysilani,
se tomu nedivim. Verim, ze je tam nejaky odbornik, ktery peclive v
potu tvare pripravuje presna a verohodna data, ze venoval spoustu
usili vychytani metodiky tak, aby byl maximalne nekolik sekund za
realitou. Jenze pak je tam taky reziser, ktery rekne "hodte mi tam ten
přehled s tim zlutym pruhem uprostred" a kdyz odbornik namitne, ze ten
prece neobsahuje relevantni data, ze ta spravna jsou v tom s tou modrou
tabulkou, tak ho reziser zprazi "modra byla pred peti minutami, ted
musi prijit zluta". A je vymalovano a nikomu, az na par stouralu z
hwlistu, to neprijde nepatricne :-)

Ales Prochaska