[OT:] Re: Dalsi pojednani o kurvitkach...

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Čtvrtek Listopad 15 08:41:32 CET 2012

Ano, to zni logicky. Tedy - znelo by to logicky, kdyby se to nestavalo
vzdycky jen a pouze smerem k horsimu. Nikdy se mi nestalo, ze by jejich
online kamery ukazaly prazdnou krizovatku a po prijezdu o deset minut
pozdeji byla na pulhodinove cekani - nepocitam mimoradnosti, kdy si v
inkriminovane krizovatce navzajem auta nedaji prednost a je z toho hromada
plechu.

Druhe zajimave misto je Legerova - vzhledem k tomu, ze ma lepsi polovina ma
pracoviste primo tam a na krizovatku Legerova - Jecna kouka z okna, pricemz
za zady ma zapnutou televizi, ma to porovnani reality a te jejich "online
kamery" z prvni ruky. Podle ni se cas od casu stane, ze CT ukazuje zabery
(vzdy husteho) provozu, ktery se tam ten den vubec nevyskytl - nesledujeme
to nijak cilene, jen mi to pripada zajimave...

Mam za to, ze je to soucast "vychovneho pusobeni" na ovce.

Pavel Kutina