OT: big brtoher atd. (bylo: Re: Dalsi pojednani o kurvitkach...)

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Čtvrtek Listopad 15 08:26:18 CET 2012

Pan Jirka,

ak dovolite napisem Vam svoj posledny komentar na temu big other.

2012/11/14 Jirka <zaloha na volny.cz>:
> Pane Jančuro,
>
> máte sice pravdu, co se momentálních svobod týče, ale tady se bavíme o něčem
> jiném. To "něco" je trend a snaha všemožných šmejdů neustále utahovat
> šrouby, buzerovat, fízlovat, šmírovat, o něčem rozhodovat,
> sociálně-inženýrsky se srát do jednotlivců...

No co to je pojem "sociálně-inženýrsky se srát do jednotlivců..." mi
pisat nemusite. Mne to uz raz v zivote ukazali a netuzim potom druhy
krat. Ked som sa zacal branit, tak som uskodil akurat sam sebe.
Nevedel som totiz co vsetko vedia, co dokazu a kam siahaju ich
chapadla...

> A toto vše si nechat posvětit tzv. zákony a pak to příslušně vymáhat...

Zakony nejestvuju, a ak ano, tak len pre vyvolenych. Existuje len
vacsi a silnejsi ...kot.

> Pořád říkám: zlatá 90. léta. Kdyby to tak ještě tenkrát bylo spojeno s
> lepším materiálem ("lidi"), ale co čekat v ateistické zemi 40 let ovládané
> bolševikem, kde mj. platilo "kdo nekrade, okrádá rodinu"...

Viete ja som zil 20 rokov v naivnom presvedceni ze existuje sloboda,
ze mam rovnake sance ako vyvoleni a pod. dristy. Trvalo mi dost dlho,
nez som pochopil, ze som pre spolocnost len pokusny potkan, ktoreho
treba najprv kolektivne paralyzovat a potom pomaly otravit... A zacalo
to po revolucii v tych zlatych 90 rokoch.

> Ano, není tak zle, aby nemohlo být hůře. Jistě ne. Ale bohužel si myslím, že
> hůře bude, pokud se "lidi" nevzpamatujou a nezačnou se změnami (především
> sami u sebe).

Ja dnes patrim do skupiny ludi, ktori sa tesia, ze maju este co jest,
maju aku taku strechu nad hlavou a mozu sa osprchovat teplou vodou. Ja
na tom uz vela zmenit nemozem. Ale zato viem, ze clovek si tieto
malickosti nevazi dovtedy, pokial o ne nepride. Zistil som, ze clovek
sa nahana v zivote za somarinami a ze zivot moze byt aj zaujimavejsi,
ale dan za to je, ze nikdy nebude uspesny, nebude mat vela penazi a
neprezije svoj zivot v luxuse, ktory ho neurobi stastnejsim ani
lepsim.

> To "hůře" přitom bude čistě tuzemská, či lépe evropská (SESR) záležitost.
> Kdyby sem měli přijít Číňani nebo muslimové, tak to raději ani nedomýšlím.

Politiku multi-kulti nekomentujem... Tot vsetko.

A.