Dalsi pojednani o kurvitkach...

Petr Simek psimek na jcu.cz
Čtvrtek Listopad 15 07:16:23 CET 2012

On Wed, 14 Nov 2012, Pavel Kutina wrote:

> Parkrat se mi podarilo "pristihnout" CT ze lzi v temer naprosto nevinnem
> poradu - ranni dopravni informace, kecy kolem toho, jak je nekde stupen 4
> nebo 5, na kamere zaber na pulhodinovou kolonou. Tak jsem se obrnil

> temi, na ktere to pusobi. Co tim sledujou? Podivejte se, jak je to venku

To muze byt jen proste zpozdeni spolu s nedostatkem lepsich zprav. Ta
kolona tam opravdu byla ale nez to projde do zprav tak to chvili trva.
Kdyz neni nikde jinde nic lepsiho tak se tahle "dulezita" informace
proste opakuje i kdyz uz davno neplati. A nez tam dojedete Vy tak zase
uplyne pul hodina a kolona uz je davno pryc.

Jedine reseni tohole problemu je vyloucit lidsky faktor - nejaky satelit
ktery by sledloval plosne hustotu dopravy na silnicich a podaval aktualni
informace, delal casove grafy pro nejake useky a z nich by se dal
predikovat vyvoj.