Krabicky - bylo RE: Folie na celni panely nejen od Conrada

Cihak na dkv.cst.cd.cz Cihak na dkv.cst.cd.cz
Čtvrtek Listopad 15 07:07:09 CET 2012

To je přece jedno. Já je dělám ocelové protože mi hliníkové hranolky už dosly. Mosazi by mi na to bylo líto :-). Udělat to můžete z čehokoliv co zrovna máte k dispozici :-).

	Martin.