OT: Stará píseň o Praze

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Čtvrtek Listopad 15 06:36:47 CET 2012

Zdravím,
  ač ještě není pátek, dovolím si malé ótéčko. Ač jsem skutečně poctivě
googlil a hledal i na youtube, bylo to zatím marné.
  Sháním starou píseň o Praze. Když jsem byl malý kluk, v rádiu ji hráli
velmi často. Melodii si pamatuji dobře, ale ze slov jen torzo.
  Začínala: "Vychází nad Prahou slunce, vychází, zlaté bez punce..."
a dále nevím. Pak mám ještě v paměti úryvek odněkud z prostředka, ale
nejsem si 100% jist, zda to je z této písně, mohlo by to být z jiné a asi
to nebude zcela přesné: "... městem se vlečou ospalé tramvaje, řidič má
horký dech opilý od čaje ...", ale jak říkám, vůbec si tím nejsem jist,
paměť hlásí spousty paritních chyb :-). Inu, naposled jsem ji slyšel
někdy v 10 letech a teď mi je 5x tolik :-).
  Zpíval to ženský vokál.
  Budu vděčný za naťuknutí.
    S pozdravem Pavel