OT: Emeryka - zeme neomezenych moznosti

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Čtvrtek Listopad 15 05:12:45 CET 2012

Zdravim,
  ale jak je to mozne ? Vzdyt tuto technologii pouzivala jiz blahe pameti
Motorola - napr. 68008 byla vnitrne 32bitovy procesor s 8bitovou datovou
vnejsi sbernici, Intel 8088 byl 16/8...  Tehdy preci takovy patent nemohl
existovat (nebo by se M a I nedoplatili)... Nebo mi nekde neco uniklo a jde
o neco jineho ?
  Zdravi Pavel