OT: STK (bylo: Re: Dalsi pojednani o kurvitkach...)

Jirka zaloha na volny.cz
Středa Listopad 14 21:45:24 CET 2012

http://www.stk-myto.info/zavady_a4.pdf hned první strana.

Užitečné by spíš bylo dohledat, zda to má nějakou oporu v zákoně, nic
jiného totiž není směrodatné.

Opora může ovšem znít i něco jako formulace "ve smyslu prováděcích
předpisů" apod., tam se schová skoro všechno.

Na druhou stranu - pokud tam číslo bylo, bylo snadno čitelné a technik
ho nenašel - tak bych ho hnal jak nadmutou kozu a chtěl po něm úhradu
času, nákladů atd.

Je to jeho práce, kterou zřejmě udělal jak manták.

Jinak já jim to nezávidím, "lidi" jsou nejen na auta strašný prasata,
takže si dokážu představit, co tam občas asi zažijou.

---
Jirka