Tonery pro predlohy DPS (bylo: Re: Folie na celni panely nejen od Conrada)

Jirka zaloha na volny.cz
Středa Listopad 14 21:32:49 CET 2012

Pane Šimku,

zeptám se ještě pro jistotu: zajistil jste maximální koncentraci par
toluenu (nasycené), tzn. pokud možno malou a hlavně zcela vzduchotěsnou
krabici a velkou odpařovací plochu, třeba namočený hadr nebo jiný savý
materiál?

Za jaké to bylo teploty (alespoň pokojová) a jak dlouho? Na jakém
podkladu (fólie/papír)?

Nějak se mi nechce věřit, že nějaký materiál je (částečně) rozpustný a
přitom se vůbec nepohne v nasycených parách téhož rozpouštědla...

---
Jirka