OT: STK (bylo: Re: Dalsi pojednani o kurvitkach...)

Zdeněk Aster Zdenek.Aster na seznam.cz
Středa Listopad 14 20:52:49 CET 2012

Si nechte vymazat vyrobni cislo motoru z technicaku a bude klid :-D

To je taky pakarna neni to povinny udaj a oni na nem baziruji :-D

Zdenek Aster

Kdyz jsem byl na STK v Brne na Kulkove (asi nejhorsi zdejsi STK),

"tak me vyhodili s tim, ze na motoru schazi vyrazene cislo.
Tak jsem zajel do jine STK, ale tam me vyhodili, protoze uz v nejakem
informacnim systemu meli informaci, ze jsem jinde neprosel. A ze pry
maji narizeno me nevzit, ze je to ochrana proti tomu, aby lidi nezkouseli
jednu STK po druhe az nekde projdou.
Nakonec se mi povedlo to uhadat s tim, ze jsem tam byl uz dost pozde
odpoledne, a oni byli uz jedini, kteri v te dobe jeste uradovali. Ale
prudili
opravdu fest.

Mimochodem s tim cislem motoru to nakonec bylo tak, ze bylo z druhe
strany motoru.

"