Krabicky - bylo RE: Folie na celni panely nejen od Conrada

Zdenek zdej na atlas.cz
Středa Listopad 14 20:38:30 CET 2012

Já jsem kdysi koupil pěknou krabičku v GM. Horní a spodní díl byl také ve
tvaru U. Uvnitř byly bočnice také ve tvaru U, které držely pohromadě horní a
spodní díl. Nakonec se do bočnic přišroubovala čela.

Teď už je v nabídce nemají, takže jsem si další nechal podle stejného modelu
vyrobit. Bylo to 6 kusů, z toho 4 měly 2 ohyby (U) a 2 bočnice byly rovné.

Trochu podobné jsou tyto:

http://www.ges.cz/cz/c300-GES07203904.html

Zdeněk

From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On
Behalf Of Jiří Majzlík Němeček
Sent: Wednesday, November 14, 2012 3:23 PM
To: HW-news
Subject: Re: Krabicky - bylo RE: Folie na celni panely nejen od Conrada

Pěkná drátová forma, neděláte náhodou u ČD?

Já krabičky dělám tak, že horní a spodní díl jsou ve tvaru U. Spodní díl
slouží zároveň jako montážní deska, krabička tedy nemá dvojité dno. Kde je
třeba, vyztužím ji úhelníkem, případně jeklíkem.

Čela k spodnímu dílu připevním taky pomocí úhelníků, pokud je potřeba tak i
k hornímu dílu. V blízké době budu takto dělat velkou krabici na zesilovač
ze sousedního vlákna, jestli se povede, nahodím nějaké fotky.

JMN