OT: STK (bylo: Re: Dalsi pojednani o kurvitkach...)

gatilo gatilo na centrum.cz
Středa Listopad 14 17:13:12 CET 2012

 14.11.2012, 17:08:26

Stanic STK je docela dost, takze pokud nekde prilis prudi, neni prece
problem jit jinam. Mozna jednou nastane doba, kdy budou prudit upne
vsude, ale zatim si porad jde vybrat.
V Brne je momentalne dobre STK v bohunicich na Jihlavske.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz