Krabicky - bylo RE: Folie na celni panely nejen od Conrada

Petr Simek psimek na jcu.cz
Středa Listopad 14 15:30:35 CET 2012

On Wed, 14 Nov 2012, Michal Gregor wrote:

> Krabicky v obchodech stoji par korun. Ma smysl delat vlastni?
>
> Ted jsem pouzil poloviny krabicky:
> http://www.gme.cz/plastove-krabicky-univerzalni/u-km39-p622-631/
> DPS tvori viko. Je to osazne SMD, jen konektory a LED couhaji ven. Jednoduche, rychle a docela pekne.

No pekne to zrovna moc neni - ty plastaky vypadaji levne a nic moc.
Taky se na to blbe dava popisovy panel - ty kulate rohy jsou problem.

Ta doma vyrobena http://ok1uga.nagano.cz/gps_normal.htm vypada o dost
lip.