Krabicky - bylo RE: Folie na celni panely nejen od Conrada

Jiří Majzlík Němeček jirry na centrum.cz
Středa Listopad 14 15:22:57 CET 2012

Pěkná drátová forma, neděláte náhodou u ČD?

Já krabičky dělám tak, že horní a spodní díl jsou ve tvaru U. Spodní díl
slouží zároveň jako montážní deska, krabička tedy nemá dvojité dno. Kde
je třeba, vyztužím ji úhelníkem, případně jeklíkem.

Čela k spodnímu dílu připevním taky pomocí úhelníků, pokud je potřeba
tak i k hornímu dílu. V blízké době budu takto dělat velkou krabici na
zesilovač ze sousedního vlákna, jestli se povede, nahodím nějaké fotky.

JMN