Ako sa dnes programuju aplikacie vo win v C++?

Milan B. milan na bastl.sk
Středa Listopad 14 13:38:57 CET 2012

On 11/14/2012 11:30 AM, David Belohrad wrote:
> pripadne QT knihovny (ktere jsou multiplatformni) a pak bud pouzit
> mingw, nebo plugin do Visual Studia. Za mych casu tento byval pro
> placenou verzi. Da se pomerne dobre obejit i bez nej a kompilovat ve
> visual studiu.

Okrem Qt urcite existuju aj dalsie moznosti, je to pomerne oblubena tema.

Co sa mne paci na wxWidgets:
- pouziva na kazdom OS nativne prvky. Takze aplikacia na Windows vyzera
(a chova sa) ako windowsovska aplikacia, na Linuxe vyzera ako GTK
aplikacia. Co som videl aplikacie s inymi kniznicami, tak vyzerali bud
len priblizne, alebo neprirodzene (GTK vzhlad na Windows alebo Windows
vzhlad na Linuxe)
- nie je to len okenna zalezitost, je to pomerne rozsiahly framework,
zapuzdrujuci aj ine odlisnosti OS (praca so subormi, procesmi,
vlaknami), s trochou snahy sa da napisat aplikacia, ktora bude obsahovat
minimum platformovo zavisleho kodu.

Ine frameworky do hlbky nepoznam, mozno to maju nejako riesenie tiez...
ale toto su dva body, ktore ma v minulosti presvedcili.

-m-